Οι αρχαίοι Έλληνες συνήθιζαν να συναντιούνται σ' ένα μέρος της πόλης που ονομαζόταν Αγορά (=τόπος συνάθροισης), για να καλύψουν τις επικοινωνιακές και κοινωνικές τους ανάγκες. Αν και στην Αγορά έκαναν αγοραπωλησίες, εξού και η σύγχρονη σημασία της λέξης, αυτή ήταν κυρίως το μέρος όπου συζητούσαν, έκαναν καινούργιες γνωριμίες, μελετούσαν, μηχανεύονταν, δημιουργούσαν. (από την Βικιπαιδεία)

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΥΨΕΛΗ

Οι ’Ελληνες…δέχονται όλους τους αδικημένους ξένους και όλους τους εξορισμένους από την πατρίδα των δι’ αιτίαν της Ελευθερίας». Ρήσεις του Ρήγα Βελεστινλή

Αυτός που αγωνίζεται μπορεί να χάσει, όμως αυτός που δεν αγωνίζεται ήδη έχει χάσει.

Bertolt Brecht, 1898-1956, Γερμανός συγγραφέας

~

"Η συμφιλίωση των πολιτισμών περνά μέσα από την οικουμενικότητα της Παιδείας"

εν αθήναις

εν αθήναις
.....................Σελίδα με έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωση, με ειδήσεις από την Ελλάδα, την Ευρώπη και τον κόσμο ........

Ευχές για καλή χρονιά το 2017

Ευχές για καλή χρονιά το 2017
...για όμορφα ταξίδια στη ζωή μας !!

Τετάρτη 10 Ιουλίου 2013

ΟΧΙ στο κλείσιμο της Σχολής Αργυροχρυσοχοΐας στη Στεμνίτσα.

Στολίδι και κόσμημα της Αρκαδίας

Πρωτότυπα μοναδικά κοσμήματα από τους σπουδαστές της σχολής

ΣΧΟΛΗ ΑΡΓΥΡΟΧΡΥΣΟΧΟΪΑΣ ΣΤΕΜΝΙΤΣΑΣ ΓΟΡΤΥΝΙΑΣ

"Αν το μάθει ο μπάρμπα-Λάμπης Κατσούλης θα σηκωθεί 
και θα τους βαρέσει όλους αυτουνούς που απερίσκεπτα 
θέλουν να βάλουν λουκέτο στο "κόσμημα" της Γορτυνίας!!!
Αρκάδες ανά τον κόσμο ξεσηκωθείτε στείλτε την διαμαρτυρία σας
στην ανάλγητη ξενοκίνητη δήθεν "κυβέρνηση" να σταματήσει
το καταστροφικό της έργο.
                                          "

Με την κατάργηση ειδικοτήτων από το Τεχνικό Λύκειο, και πιο συγκριμένα στις ειδικότητες υγείας, κομμωτικής και αργυροχρυσοχοΐας, το υπουργείο Παιδείας, όπως προκύπτει από non paper προχωρά στην κατάργηση οργανικών θέσεων 2500 εκπαιδευτικών. Από τη συγκεκριμένη απόφαση θεωρείται βέβαιο το κλείσιμο της σχολής αργυροχρυσοχοΐας στη Στεμνίτσα, ενώ πρόβλημα θα υπάρξει για καθηγητές και μαθητές των ΕΠΑΛ της Αρκαδίας που δίδασκαν ή είχαν επιλέξει τον τομέα υγείας και πρόνοιας.

Όσον αφορά το υπόλοιπο πλεονάζον προσωπικό, το υπουργείο αποφάσισε τα εξής:

Στις 4933 κενές οργανικές θέσεις της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στις ειδικότητες Γυμναστών, Πληροφορικής, Γαλλικής Φιλολογίας, Θεατρικών Σπουδών, Μουσικής και Καλλιτεχνικών , υποχρεωτική μετάταξη ισάριθμων υπεραρίθμων εκπαιδευτικών των ιδίων ειδικοτήτων της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που πλεονάζουν


«Διαθεσιμότητα» εκπαιδευτικών που προκύπτουν από τυχόν κατάργηση κλάδων και ειδικοτήτων εφόσον προκριθούν αλλαγές στο ωρολόγιο πρόγραμμα του νέου Τεχνικού Λυκείου

Υποχρεωτική μετάταξη στις 2.500 κενές οργανικές θέσεις Διοικητικών Υπαλλήλων κατηγορίας ΠΕ & ΤΕ της Κεντρικής & των Περιφερειακών Υπηρεσιών του ΥΠΑΙΘ καθώς και των Δημοσίων ΙΕΚ όσων εκπαιδευτικών συνεχίζουν να πλεονάζουν, με ισόποση μείωση αποσπάσεων, εφόσον είναι κατηγορίας ΠΕ & ΤΕ και ειδικοτήτων αναγκαίων ή συναφών για τη βελτίωση του διοικητικού έργου.


Στο non paper σημειώνεται ότι το υπουργείο Παιδείας προχώρησε στην κατάργηση 46 ειδικοτήτων από τις 110 ειδικότητες που υπήρχαν συνολικά έως σήμερα, με συνέπεια την κατάργηση 2.500 οργανικών θέσεων της τεχνικής εκπαίδευσης εκ των οποίων οι 2.000 θα τεθούν σε διαθεσιμότητα και οι υπόλοιποι θα μεταταχθούν σε διοικητικές θέσεις.

«Αποτελεί κοινή παραδοχή ότι τα Επαγγελματικά & Τεχνικά Λύκεια και Σχολές δεν επιτελούν σήμερα το ρόλο τους αντιμετωπίζοντας σειρά στρεβλώσεων και πελατειακών σχέσεων», αναφέρει το υπουργείο Παιδείας για να δικαιολογήσει την αποφάση του αυτή και προσθέτει: «Γι αυτό σχεδιάζουμε ένα Τεχνικό Λύκειο που θα μεταδίδει τις απαιτούμενες τεχνικές και επαγγελματικές γνώσεις και δεξιότητες, παράλληλα με την καθολική εφαρμογή του θεσμού της μαθητείας, και τη σύνδεση με την αγορά εργασίας, χωρίς στρεβλώσεις και επικαλύψεις με ανώτερες βαθμίδες τυπικής εκπαίδευσης ή μη τυπικής κατάρτισης».